Матеріали до уроків

Презентації, плани уроків, відео, завдання на час карантину.

Завдання для 6-Б класу (бліц-опитування з теми "Пейзаж") відповіді надсилати на мій e-mail з 30.03 по 03.04.20

  1. Визначити вид пейзажу за способом виконання: графічний, декоративний чи живописний.

2. Які види пейзажу за змістом вам відомі?

3. Визначте, який це вид пейзажу за змістом. 

4. Відомо, що художники-живописці використовують фарби. А художники-графіки якими матеріалами користуються? Перелічіть їх.

5. Як в музиці називають сільський пейзаж?

6. Поясніть, що таке нюансний та контрастний колорит? На сторінці 157 (у підручнику) визначіть тип колориту на картинах Олега Щиголева "Весна" і "Літо".

              ЗАВДАННЯ  ДЛЯ 6-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО - з 08.04 по 24.04.20

1. Прочитати параграф 24 - "Фантастичний пейзаж. Симфонічна поема" (стор. 166-171).                                                                                                                                                          2. Прочитати параграф 25 - "Тихе життя звичайних речей: натюрморт. Музика і театр: увертюра, інтродукція" (стор.172-177)                                                                                3. Намалювати графічний натюрморт на ст. 175. Перед цим уважно прочитати поради на ст.174. Готовий малюнок сфотографувати і надіслати на                                  e-mail: L_i_maslova@ukr.net

    ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 27.04 по 08.05.20)                                      I. Повторити тему "Натюрморт", ст. 172-175.                                                                               II. Прочитати ст.178-191 - це теми: "Краса і виразність предметів у живописі", "Декоративний натюрморт", "Музика і театр: опера, балет". Занотувати в зошит: що таке натюрморт; види живописних натюрмортів відповідно до тематики зображуваного; що таке локальний колір; який натюрморт називають декоративним; різновиди опери залежно від сюжету; складові оперного спектаклю.   III. Зробити декоративний натюрморт "Квіти для мами" в техніці "аплікація" (приклад на ст. 187 або в Інтернеті). Пригадайте ознаки декоративного мистецтва -  ст. 142.  Аплікація - виріб з кольорового паперу, приклеєний до картонної поверхні. (Письмову роботу та аплікацію сфотографувати і надіслати).

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 09.05 по 17.05.20)                                           1. Самостійно опанувати теми "Жанри об'єднуються" та "Україна-дивосвіт" - сторінки 192-205.                                                                                                                                                2. Знайти в Інтернеті відомості про українського художника Олега Шупляка Подивитися його картини-ілюзії.                                                                                                  3. Всі практичні роботи надсилати до 15.05.20. Надіслані пізніше, оцінюватися не будуть.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 18.05 по 25.05.20)                                       Повторити тему "Образи природи в мистецьких жанрах" і відповісти на питання мистецької вікторини на ст. 206-207. (Усно).

Завдання для 11 кл. (бліц-опитування з теми "Музичне мистецтво України") (відповіді надсилати на мій e-mail  з 31.03 по 06.04.20)


1. Головна тематика цих музичних творів - відображення сторінок української історії, непересічних подій  нашої славної минувщини, моральні аспекти. Речитатив - один з прийомів виконання. Про що ідеться?

2. Визнач, на якому  інструменті грає музикант і як цей музикант називається?

3.  Який кант Г. Сковороди використали Іван Котляревський в п'єсі  "Наталка Полтавка" та Микола Лисенко в однойменній опері?

4. На фотографії зображено сучасний Музей благодійності або будинок Петра I в Києві. Як ця споруда пов'язана з ім'ям українського композитора Артемія Веделя?

5. Які українські композитори й виконавці здобули широке визнання за межами нашої держави? Перелічіть найяскравіших представників української діаспори.

6. Про який музичний гурт ідеться (підказка на сторінці 187):                                              а) в 2019 році цьому гурту виповнилося 25 років, його вважають найкращим рок-гуртом Східної Европи;                                                                                                                      б) родзинкою цього гурту є використання разом з електроінструментами  українських народних інструментів: сопілки, бандури, окарини та інших;                        в) в репертуарі цього гурту виключно українські народні пісні, які учасники гурту виконують староукраїнською мовою. Музиканти використовують музичні інструменти з різних куточків світу.

                 ЗАВДАННЯ  ДЛЯ 11 КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 08.04 по 22.04.20)                            1. Опанувати тему "Театральне мистецтво України" ст. 190-199.                                          2. Скласти таблицю "Віхи розвитку українського театрального мистецтва" за схемою: № I  Вид театрального мистецтва I Час існування.                                                                 Таблицю сфотографувати і надіслати.

                ЗАВДАННЯ ДЛЯ 11 КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 23.04 по 06.05.20)                              1. Опрацювати самостійно тему "Здобутки українського кіно", ст. 200-203.                     2. Знайти інформацію про українські кінопремії. Визначити, яка з них є найпрестижнішою. Записати в зошит, сфотографувати і надіслати на перевірку.          3. Приготуватися до БО з теми "Театр і кіно України".

                    ЗАВДАННЯ ДЛЯ 11 КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 07.05 по 11.05.20)                   Відповісти на питання бліц-опитування з теми "Театр і кіно України":                            1. Театральні вистави в античному театрі були частиною святкового обряду на честь бога...        а) Діоніса,       б) Аполлона,      в) Зевса,         д) Гермеса.                                       2. Першими професійними акторами в часи Київської Русі були:                                                 а) слуги князів,      б) служителі церкви,        в) скоморохи.                                            3. Реформатором українського барокового театру, який сформував принципи шкільної драми, був:   а) О. Бачинський,    б) К. Разумовський,     в) Ф. Прокопович.    4. Яке  місто стало провідним осередком театрального життя у другий половині      XIX ст.:     а) Єлисаветград,       б) Одеса,        в) Львів,       г) Київ?                                                  5. Приміщення першого стаціонарного театру в Києві  - це сучасний...                                     а) театр опери і балету ім. Т. Шевченка,           б) театр оперети,                                                                             в)  театр російської драми ім. Л. Українки?                                             6. Виберіть з переліку діячів "театру корифеїв":                                                                                 а) Михайло Старицький,                                                                                                                     б) Богдан Ступка.                                                                                                                                   в) Марія Заньковецька,                                                                                                                       г) Ада Роговцева,                                                                                                                       7. Назвіть класика світового кінематографу, постать якого є візитівкою  українського   кіно:   а) М. Вінграновський,    б) А. Матешко,    в) О. Довженко,    г) Р. Балаян.                   8. У якому місті України було створено першу кіностудію:                                                     а) Київ,       б) Харків,       в) Одеса,       г) Львів?                                                                           9. На якому українському кінофестивалі присуджують премію "Скіфський олень":     а) "Харьковская сирень",    б) "Молодість",       в) "Крок",        г) "Кіноколо"?                   10. Хто режисер фільму "Тіні забутих предків", знятого за однойменною повістю           М. Коцюбинського:                                                                                                                             а) К. Муратова,   б) О. Довженко,   в) С. Параджанов,    г) М. Вінграновський?               11. Понад 40 нагород різних фестивалів має фільм:                                                                   а) "Подорожні" Ігоря Стрембіцького,    б) "Трубач" А.Матешка,                                               в) "Плем'я" М. Слабошпицького.                                                                                                   12. Напрям у мистецтві XX ст., для якого характерне звернення до демократичних        ідеалів, інтерес до життя пересічних людей:                                                                                           а)соціалістичний реалізм,     б) абстракціонізм,      в) поп-арт. 

                  ЗАВДАННЯ ДЛЯ 11 КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 12.05 по 19.05.20)                          1. Самостійно опанувати тему "Декоративно-ужиткове мистецтво України" - ст.204-205.                                                                                                                                                          2. За посиланням передивитися відеоекскурсію до Національного музею декоративно-ужиткового мистецтва України:  https://www.youtube.com/watch?v=qLhvvFL0DBQ                                                                                                                                   3. Всі роботи: презентації, відповіді на питання бліц-опитування, інші - надіслати    до 15.05.20. Надіслані пізніше, оцінюватися не будуть.

                   ЗАВДАННЯ ДЛЯ 11 КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 20.05 по 29.05.20)      Повторити теми "Мистецтво європейського культурного регіону" та "Художня спадщина України" - ст. 92-205. Перевірити свої знання: відповісти на питання мистецької вікторини на ст. 206-207. Усно.


                   ЗАВДАННЯ ДЛЯ 10 КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (З 01.04.20 по 24.04.20)

I. Повторити в підручнику стор. 62-69, прочитати ст 70-71.

II. Скласти "Таблицю пам'яток культури та мистецтва індійського культурного регіону, які внесені до списку об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО" (не більше 10) - це завдання вже було. Переслати на мій e-mail.

III. Відповісти на питання БО з теми "Індійський культурний регіон":                               1. Поділ людей за походженням, професією, звичаями та законами.                                   2. Релігії індійського культурного регіону.                                                                                     3. Державні мови Індії.                                                                                                                       4. Три боги індуїзму.                                                                                                                             5. Монументальна споруда для зберігання реліквій у буддійській архітектурі.                 6. Індійський старовинний струнно-щипковий музичний інструмент, типу лютні, що використовують у класичній музиці. Учасники групи "Бітлз" оцінинювали його дуже високо.                                                                                                                                              7. Індійський музикант-віртуоз, виконавець на ситарі.                                                            8. В цьому індійському селищі 34 храми висічені просто в базальтових скельних обривах з кам'яного моноліту. Назва селища - ...                                                                            9. Головні елементи індійського танцю.                                                                                       10. Чому індійський танець вважають унікальним явищем культури?                               11. Головний кінематографічний майданчик Індії.                                                                   12. Відомий актор і режисер - "батько індійського кіно".   

IV. Створити мистецький проект на тему "Храми Індії". (Про один).

Всі роботи: "Таблицю...", відповіді на питання БО, МП "Храми Індії" надсилати на мій сайт: L_i_ maslova@ukr.net                                               



        ЗАВДАННЯ ДЛЯ 10-А класу - МИСТЕЦТВО (з 25.04 по 08.05.20)                                        1. Самостійно опанувати тему "Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону. Архітектура" - ст. 72-75.                                                                                                     2. Передивитися презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CWwbtUkkH9M                                                                                                                                3. Знайти в мережі Інтернет та записати інформацію про мусульманські споруди в Україні. Надіслати на перевірку. 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 10-А КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 09.05 по 14.05.20)                                       1. Самостійно опанувати тему "Образотворче мистецтво Арабського Сходу" (каліграфія, арабеска в живописі та архітектурі, декоративно-ужиткове мистецтво) - стор. 75-78.                                                                                                                                            2. За посиланням передивитися відео " Стилі арабської каліграфії. Арабеска в живописі, архітектурі": https://www.youtube.com/watch?v=AIq3W-K8X2s                      3. З попередніх тем здати всі виконані завдання: таблицю пам'яток культури Індії, що увійшли до списку ЮНЕСКО, БО "Індійський культурний регіон", презентацію "Храми Індії", інформацію про мусульманські споруди в Україні, китайський іїрогліф (малюнок) - тим, хто це не здав. Всі роботи приймаються до 15.05.20. Надіслані пізніше, оцінюватися не будуть.

         ЗАВДАННЯ ДЛЯ 10-А КЛАСУ - МИСТЕЦТВО  (з 15.05 по 21.05.20)                              1. Самостійно опанувати тему "Музичне мистецтво мусульманського Сходу" -             ст. 79-83.                                                                                                                                                2. Про музичну орнаментику арабського Сходу в європейській музиці подивитися відео за посиланям:  https://www.youtube.com/watch?v=3HaisjcBJaU   В ньому ви познайомитися з сюїтою "Шехеразада" видатного композитора XIX-XX ст.                   М. Римського-Корсакова. 

          ЗАВДАННЯ ДЛЯ 10-А КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 22.05 по 29.05.20)            Перевірити свої знання: відповісти на питання мистецької вікторини "Панорама мистецтв" на ст. 88-89. Усно.


         ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО - до 08.04.20                                                           (Роз'яснення для дітей і батьків)

1. Прочитати в підручнику стор. 204-211 і виконати практичне завдання на стор.211: зліпити з пластиліну фонтан "Юний кентавр" по тих "порадах", що там вказані. Сфотографувати і переслати мені на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net або Тетяні Іванівні, а вона мені.

2. Вітраж - це була остання тема перед карантином (11.03), ми починали його робити в класі. Це просто малюнок натюрморту (свій варіант, а не те, що в підручнику) для шкільної їдальні. Не треба ніякої "сітки", але кожну частинку вітражу треба виокремити жирним чорним олівцем. Теж сфотографувати і переслати мені. Степанову Ярославу це не робити: у нього вже стоїть оцінка 11 б.

3. "Розкадровка" мультфільму "Зірки школи" (стор.193) - це 3-5 окремих малюнків у вигляді кадрів фільму про "зірок" школи. Це можуть бути танцюристи, співаки, спортсмени і т.і. (Савінова М., Рожина А., Миронюк К. - здали ці роботи і отримали оцінки).

Я чекаю роботи до 08.04.20 - до дня , коли за розкладом урок мистецтва. А потім завдання буде поновлене.

                          ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 09.04 по 24.04.20)                   1. Прочитати тему "Карнавал. Карнавальні костюми і маски" - ст. 212-217.                       2. Знайти в інтернеті та передивитися відео знаменитих карнавалів - бразильського й венеціанського.                                                                                                                              3. Зробити з цупкого паперу або картону карнавальну маску, скориставшись "мистецькими порадами" на ст. 217. Сфотографувати і надіслати на мій e-mail.              4. Самостійно ознайомитися з мистецтвом телебачення (ст. 218-221) та мистецтвом дизайну (ст. 222-225). Усно відповісти на питання на ст 221 і 225.

             ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 27.04 по 06.05.20)                            1. Самостійно опанувати теми: "Електронна музика", "Мистецтво інсталяції"                 ( ст.226-229).                                                                                                                                            2. Записати в зошит: що таке електронна музика; імена і прізвища композиторів, що пишуть електронну музику; що таке інсталяція; види інсталяцій; визначити і записати види інсталяцій на фото:

3. Знайти інформацію про електронний музичний інструмент терменвокс. Записати в зошит. Відповіді та інформацію сфотографувати і надіслати на перевірку.

                       ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО  (з 07.05 по 13.05.20)                  1. Самостійно опанувати тему "Мистецький дивосвіт. Східний театр" - ст 230 - 233.        2. За посиланням подивитися китайський театр тіней:          https://www.youtube.com/watch?v=m27Ar4atV2U  

                     ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 14.05 по 19.05.20)                      1. Опанувати самостійно тему " Кіно і цирк Сходу" - ст. 234-237.                                            2. Подивитися за посиланням відео про китайський цирк:     https://www.youtube.com/watch?v=HKRnfLezLDI                                                                      3. Всі практичні роботи: малюнки, карнавальні маски, відповіді на питання та інші - надсилати до 15.05.20. Надіслані пізніше, оцінюватися не будуть.

                    ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 20.05 по 27.05.20)   Перевірити свої знання: відповісти на питання мистецької вікторини на ст. 238-239. Усно.


                                ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО - (до 14.04.20)

I. Опрацювати тему "Телебачення: погляд у світ" - параграфи 25-26, стор. 160-167.

II. Відповісти на питання бліц-опитування з цієї теми:                                                                     1. Твоє власне визначення слову "Телебачення".                                                                       2. Перелічити основні функції ТБ.                                                                                                   3. Закінчити речення: "До екранних мистецтв ми відносимо ...".                                           4. Навести приклади наступних жанрів ТБ (назви):                                                                        а) телесеріал -                                                                                                                                        б) ток-шоу -                                                                                                                                            в) талант-шоу -                                                                                                                                      г) інтелектуальна гра -                                                                                                                   5. Перелічити особливості ТБ.                                                                                                           6. Перелічити творчі професії, задіяні у сучасному телебаченні. 

III. Намалювати малюнок - постер до улюбленого кінофільму (для тих, хто не здавав).

IV. Мистецький проект - презентація "Мій улюблений кіноактор" (для тих, хто не здавав).

   (Жодної оцінки за II семестр не мають: Горбун Х., Ключ В., Кульбачний В., Комісаров М.,). 

Відповіді на питання бліц-опитування, малюнки, мистецькі проекти надсилати на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net  до 14.04.20. Потім завдання буде поновлене.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-Б КЛАСУ -  МИСТЕЦТВО (з 15.04 по 28.04.20)

1. Самостійно опанувати тему "Фотомистецтво та реклама" - ст. 168-179.  Записати в зошит: скільки років фотографії; що таке документальна фотографія і художня; на які категорії поділяються фотографи-професіонали; засоби виразності фотомистецтва; жанри фотомистецтва; основна риса, яка відрізняє фотографію від живопису і графіки.                                                                                                                                                2. Малюнок: реклама українського товару у стилі мінімалізму (приклади на стор. 213, варіант 1). Дізнатися, що таке слоган, додати до своєї реклами.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО  (з 29.04 по 11.05.20)                                          1. Опанувати самостійно тему "Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки"    (ст. 180-191).                                                                                                                                            2. Створити мистецький проект (презентацію) - не більше 10 слайдів - про один з відомих музеїв світу і надіслати до 11.05.20.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 12.05.20 по 26.05.20)                                      1. Самостіно опанувати тему "Мистецтво в діалозі культур" - ст. 192-203.                        2. Перевірити свої знання: відповісти на питання вікторини "Панорама мистецтв"    на ст. 204-205. Усно.                                                                                                                          3. Всі презентації, малюнки, відповіді на питання бліц-опитувань надіслати до 15.05.20.    Роботи, надіслані пізніше, оцінюватися не будуть.

      ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А і 9-В КЛАСІВ - МИСТЕЦТВО  (з 02.04 ПО 21.04.20)

1. Відповісти на питання бліц-опитування з теми "Телебачення: погляд у світ" - дивись питання для 9-Б класу.

2. Створити презентацію "Мій улюблений кіноактор" (для тих, хто ще не зробив це завдання).

3. Намалювати малюнок - постер до улюбленого кінофільму (для тих, хто ще не зробив) - сфотографувати і переслати мені на Viber або на мій e-mail.

4. Опанувати самостійно тему "Фотомистецтво та реклама" - стор.168-179.

5. На стор.213 виконати Варіант 1 з "Теми 27-28. Фотомистецтво та реклама" - малюнок реклами українських товарів у стилі мінімалізму. Сфотографувати і надіслати. Не перемальовувати з підручника, а придумати свій варіант.

 Відповіді на питання бліц-опитування, фотографії малюнків, мистецькі проекти  надсилати на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net до 21.04.20. Потім завдання буде поновлене.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А, 9_В КЛАСІВ - МИСТЕЦТВО (з 22.04 по 28.04.20) 

  Відповісти на питання бліц-опитування з теми "Фотомистецтво та реклама":               1. Перелічити засоби виразності фотомистецтва.                                                                     2. Закінчити речення: "Найголовніша риса, яка відрізняє фотографію від твору живопису - ...".                                                                                                                                        3. Виникнення фотографії датується:                                                                                                              а) початком XVIII ст.,                                                                                                                            б) початком XIX ст.,                                                                                                                              в) початком XX ст.                                                                                                              4. Перелічити всі відомі вам жанри фотомистецтва.                                                              5. Батьківщина фотографії:   а) Англія,   б) США,   в) Франція.                                                  6. Позначте правильні твердження:  а) найголовніша складова реклами - слоган;                     б) реклама - один з видів сучасного мистецтва;                                                                         в) розважальність - одна з функцій реклами;                                                                               г) для рекламодавців реклама допомагає отримати певну вигоду.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А, 9-В КЛАСІВ - МИСТЕЦТВО (з 29.04 по 11.05.20)                                1. Опанувати самостійно тему "Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки" (ст. 180-191).                                                                                                                                                   2. Створити МП (презентацію) про один з відомих музеїв України (не більше 10 слайдів) і надіслати на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net до 11.05.20.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А, 9-В КЛАСІВ - МИСТЕЦТВО (з 12.05. по 18.05.20)                                    1. Самостіно опанувати тему "Мистецтво в діалозі культур" - ст. 192-203.                           2. Всі презентації, малюнки, відповіді на питання бліц-опитувань надіслати               до 15.05.20.  Роботи, надіслані пізніше,  оцінюватися не будуть.

  ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А, 9-В КЛАСІВ - МИСТЕЦТВО (з 19.05 по 26.05.20)                      Перевірити свої знання: відповісти на питання вікторини "Панорама мистецтв"           на ст. 204-205. Усно.


 ЗАВДАННЯ  ДЛЯ 9-А, 9-В КЛАСІВ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я (з 02.04 по 24.04.20)                    Параграфи 21-26 прочитати. На сторінках 111,114, 118, 124, 130 виконати "Ситуаційні завдання". (Усно)

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А та 9-В КЛАСІВ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я (з 27.04 по 05.05.20)              I. Повторити тему "Соціальне благополуччя" (ст.99-130). Дати відповіді на питання БО з цієї теми:                                                                                                                                        1. Яке спілкування називають ефективним? Яких навичок для цього треба набути?      2. Яких життєвих навичок потрібно набути молодій людині, щоб в майбутньому створити щасливу сім'ю? Чому так думаєш?                                                                              3. Познач вірні відповіді. Чинники, які впливають на репродуктивне здоров'я людини і які несуть позитивний вплив:                                                                                               а) здоровий спосіб життя;                                                                                                                   б) куріння;                                                                                                                                               в) раннє статеве життя;                                                                                                                       г) дотримання правил особистої гігієни.                                                                              4. Чи відноситься соціальне та психічне благополуччя людини до репродуктивного здоров'я?                                                                                                                                              5. На які ризики наражається майбутня дитина, якщо її батьки вживають психоактивні речовини?                                                                                                                 6. Якими шляхами передається ВІЛ-інфекція? Вибери вірні відповіді:                                         а) через кров;                                                                                                                                         б) від ВІЛ-інфікованої матері до дитини, яку вона народила та годує грудним молоком;                                                                                                                                                         в) через рукопотискання;                                                                                                                   г) через поцілунок;                                                                                                                               д) через укуси комах;                                                                                                                            і) статевим шляхом;                                                                                                                             к) при чханні  або кашлю.                                                                                                         II. Прочитати параграф 27. Відповісти на питання "Завдання" на ст. 135 (усно).  Відповіді на питання БО надіслати на мій e-mail.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А ТА 9-В КЛАСІВ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я (з 06.05 по 12.05.20)                 I. Уважно прочитати тему "Національна безпека України" - параграф 28.                      II. Дати відповіді на питання:                                                                                                         1. Стан захищенності життєво важливих інтересів особистості, суспільсва і     держави - це ...     а) національна небезпека,       б) науково-технічний потенціал,         в) національна безпека.                                                                                                                     2. Посягання на конституційний лад і державний суверенітет України - це ...                                 а) загроза національній безпеці у соціальній сфері;                                                                 б) загроза національній  безпеці у політичній сфері;                                                                 в) загроза національній безпеці у економічній сфері.                                                 3. У яких документах визначено сфери й основні пріоритети національної безпеки   України?                                                                                                                                               4. Заходи економічної безпеки спрямовані на те, щоб:                                                               а) зробити медичне обслуговування максимально доступним і ефективним;                   б) зробити доступними основні продукти харчування для всіх вертв суспільства;         в) забезпечити громадян доходом, достатнім для задоволення нагальних потреб;       г) зберегти свободи і захист людини від загроз насильства.                                            5. Поясни, чому важливо захищати інформаційний національний простір?                  6. На ст. 140 підручника виконати "Ситуаційні завдання". Пояснити, як протидіяти кожній ситуації (письмово). 

ЗАВДАННЯ  ДЛЯ 9-А, 9-В КЛАСІВ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я (з 13.05 по 19.05.20)                 1. Опанувати самостійно тему "Глобальні проблеми, породжені діяльністю людини" - ст.141-146.                                                                                                                                           2. На ст. 145-146 відповісти на питання "Завдань" і виконати "Ситуаційне завдання" (усно).                                                                                                                                                     3. Попередні практичні роботи надіслати до 15.05.20. Роботи, надіслані пізніше, оцінюватися не будуть.

   ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-А, 9-В КЛАСІВ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я (з 20.05 по 27.05.20)              1. Опанувати самостійно тему "Розвиток  екологічно доцільного мислення і поведінки. Інформаційне суспільство і сталий розвиток" - ст. 147-153.                             2. Відповісти на питання на ст.153 - усно. 


ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-Б КЛАСУ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я  (з 02.04 по 24.04.20)                              Прочитати параграфи 21-28. На сторінках 111, 114, 118, 124, 130, 135, 140 виконати "Ситуаційні завдання". (Усно)

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-Б КЛАСУ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я (з 27.04 по 18.05.20)            1. Дивися завдання №I для 9-А та 9-В - Основи здоров'я (з 27.04 по 05.05.20). Відповіді на питання БО надіслати на мій e-mail до 15.05.20.                                          2. Прочитати параграфи 29, 30. Приготуватися до БО з теми "Сучасний комплекс проблем безпеки" (ст. 131-154).

                       ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9-Б КЛАСУ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я -15.05.20                                                          Тести: "Сучасний комплекс проблем безпеки".                                       1. Визначте, до загроз якого типу відносяться ситуації, зображені на фото:

2. Визначте, до загроз якого рівня відносяться порушення азонового шару Землі:      а) особистого,      б) національного,      в) глобального?                                                            3. Визначте, до загроз якого рівня відносяться епідемії:                                                       а) особистого,    б) глобального,     в) національного?                                                              4. До якого рівня заходів безпеки належить набуття навичок безпечної поведінки:       а) особистого,    б) глобального,    в) національного?                                                             5. До якого рівня заходів безпеки належить впровадження виробництва, що не шкодить природі:  а) особистого,   б) національного,   в) глобального?                            6. Стан захищеності життєво важливих інтересів особистості, суспільства і держави - це ...                                                                                                                                                                     а) науково-технічний потенціал,                                                                                                     б) національна безпека,                                                                                                                     в) національна небезпека.                                                                                                   7. Посягання на конституційний лад і державний суверенітет України - це ...                             а) загроза національній безпеці у соціальній сфері,                                                                 б) загроза національній безпеці у економічній сфері,                                                               в) загроза національній безпеці у політичній сфері.                                                    8. Приклади негативних наслідків технічного прогресу:                                                        а) прокладання автомобільних доріг та залізниць,                                                                б) збільшення концентрації вуглекислого газу в атмосфері,                                                  в) забруднення водойм, грунту стічними водами,                                                                   г) винайдення та вдосконалення технічних пристроїв,                                                         г) руйнування азонового шару, що захищає планету від надмірної сонячної радіації.   9. Орієнтовна кількість людей, які голодують у світі (станом на 2020 рік):                            а) 226 тис. осіб,    б) понад 907 млн. осіб,    в) понад 450 млн. осіб,    г) 550 млн. осіб. 10. Усі глобальні проблеми і загрози взаємозалежні та взаємозумовлені:                                                                         так                                                            ні                                       11. Приклади позитивних наслідків технічного прогресу:                                                                          а) можливість замовляти товари через Інтернет,                                                                      б) виникнення хвороб цивілізації,                                                                                                  в) нестача питної води,                                                                                                                      г) створення сучасних транспортних засобів,                                                                              д) дистанційне навчання.                                                                                           12. Вкажіть складові сталого розвитку:                                                                                                           а) екологічне процвітання,                                                                                                               б) соціальний прогрес,                                                                                                                       в) економічне процвітання,                                                                                                               г) екологічний баланс.                                                                                         Відповіді надіслати до 18.00  15.05.20.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-А, 8-В КЛАСІВ - МИСТЕЦТВО (з 06.04 по 13.04.20)

1. Самостійно опанувати тему "Музика романтиків" - сторінки 156-163. Підготуватися до бліц-опитування з теми "Романтизм" - питання будуть розміщені тут в наступний понеділок.                                                                                                                                              2. Малюнки - "Козак Мамай" (ст.112), меблі в стилі бароко (ст.96), натюрморт в стилі "малих голандців" (ст. 96) - для тих, хто ще не здав. Сфотографувати і надіслати на мій e-mail.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-А, 8-В КЛАСІВ - МИСТЕЦТВО (з 14.04 по 27.04.20)

I. Повторити тему "Романтизм" - ст.146-163. Відповісти на питання бліц-опитування з цієї теми:                                                                                                                                              1. Назва "романтизм" походить від слів:                                                                                               а) мрійливий, поетичний;                                                                                                                 б) дивний, неймовірний;                                                                                                                   в) ліричний, романтичний.                                                                                                        2. Перелічи риси стилю романтизму.                                                                                            3. Перелічи представників романтизму в образотворчому мистецтві, які тобі відомі.    4. У яких жанрах живопису яскраво  проявився стиль романтизму:                                           а) міфічному та біблійному;                                                                                                               б) історичному та натюрморті;                                                                                                         в) портреті, пейзажі та історичному?                                                                                    5. Перелічи основні музичні жанри, що були поширені серед композиторів-романтиків.                                                                                                                                         6. Кого із композиторів-романтиків XIX cт. називали "титанами музичного виконавства"?                                                                                                                                    II. Самостійно опанувати тему "Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві" -  ст. 164-175. В мережі Інтернет знайти 5 цікавих фактів про картину Іллі Репіна "Запорожці пишуть ліста турецькому султанові", записати в зошит.    Відповіді на питання БО та цікаві факти надсилати на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-А, 8-В КЛАСІВ -МИСТЕЦТВО (з 28.04 по 17.05.20)                                   1. Самостійно опанувати теми "Реалістичний стиль у музичному мистецтві" (ст. 176-181) та "Стильовий синтез. Творчість Т. Шевченка і М. Лисенка" (ст. 182-193).                   2. Подивитися відео-екскурсію до музею Т.Шевченка у Києві за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8Dr8makU4Uw    та відео про нащадків М. Лисенка: https://www.youtube.com/watch?v=WXLc9FCN-RM  

   ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-А, 8-В КЛАСІВ - МИСТЕЦТВО (з 18.05 по 25.05.20)                               1. Повторити теми 17-33.                                                                                                                 2. Відповісти на питання музичної вікторини "Панорама мистецтв" - ст. 194-195     (усно).                                                                                                                                                     3. Здійснити дві-три віртуальні екскурсії музеями світу за посиланнями на ст. 232-           235 - за вибором.                                                                                                                           Всі письмові роботи та малюнки приймаються до 15.05.20. Надіслані пізніше оцінюватися не будуть.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО  (06.04 - 24.04.20)

I. Повторити тему "Стиль класицизм" (ст.122-145). Дати відповіді на питання бліц-опитування:                                                                                                                                           1. Назви характерні ознаки архітектури стилю класицизму.                                                   2. Які види споруд за призначенням будували на Україні в часи панування класицизму - кінець XVIII - перша половина XIX ст.?                                                                   3. Ці споруди є прикрасою нашого міста. Чи всі вони побудовані в стилі класицизму?

4. Перелічи провідні жанри в творчості художників-класиків.                                              5. Хто з композиторів належав до "віденської класичної школи"?                                      6. Які музичні жанри були поширені в Україні в кінці XVIII - першій половині XIX ст.?

II. Опанувати самостійно тему "Романтизм" (ст.146-163). Приготуватися до БО з цієї теми.

III. Малюнок "Козак Мамай" (ст. 112) - намалювати, сфотографувати і надіслати разом з відповідями на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 27.04 по 08.05.20)                                         1. Дивись завдання для 8-А, 8-В класів - Мистецтво (з 14.04 по 27.04.20) - бліц-опитування з теми "Романтизм" (шість питань).  Виконати в зошиті, сфотографувати і надіслати на мій e-mail.                                                                                                                     2. Самостійно опанувати теми "Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві", "Реалістичний стиль у музичному мистецтві" - стор. 164-181.

  ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 09.05 по 21.05 20)                                       1. До 15.05.20 надіслати всі роботи з попередніх тем: малюнки (меблі в стилі бароко (ст. 96), натюрморт в стилі "малих голландців" (ст. 96), "козак Мамай" (ст. 112); відповіді на питання бліц-опитування "Класицизм" та "Романтизм"; виписані в зошит основні риси стилів рококо та класицизму - тим, хто цього не надіслав ще.                   2. Самостійно опанувати тему "Стильовий синтез. Творчість Т. Шевченка і                    М. Лисенка" - ст. 182-193.                                                                                                                   3. Подивитися відеоекскурсію до музею Т. Шевченка в Києві за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8Dr8makU4Uw та відео про нащадків М. Лисенка: https://www.youtube.com/watch?v=WXLc9FCN-RM

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-Б класу - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я (з 07.04 по 21.04.20)

1. Повторити параграфи 21-25 - "Безпека на дорозі" і "Екологічна безпека". Усно виконати "Ситуаційні завдання" на ст. 111, 115, 118.

2. Опанувати нову тему "Соціальна безпека": прочитати параграфи 26, 27.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-Б КЛАСУ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я  (з 22.04 по 05.05.20)                             I. Уважно прочитати параграф 28 "Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність".                                                                                              II. Відповісти на питання (письмово):                                                                                            1. Закінчи речення:"Торгівля людьми - це ________________ діяльність і _______________ проти людяності. Торгівля людьми спостерігається в тих країнах, де ...".                            2. Познач правильну відповідь. Бездоглядні діти - це діти, які:                                                                       а) живуть в дитячих будинках;                                                                                                         б) не мають визначеного місця проживання;                                                                             в) вимушені перебувати на вулиці більшу частину дня;                                                           г) повністю припиняють зв'язок з батьками.                                                       3. Які небезбеки чатують на безпритульних і бездоглядних дітей?                                       4. Чи вірне це твердження: "У рабство потрапляють лише молоді жінки"? Поясни свою думку.                                                                                                                                           5. Дай відповідь "так" чи "ні" на питання:  Торгівля людьми - явище, яке спостерігається нечасто, воно існує в небагатьох країнах світу.                                            6. Як діятимеш, якщо незнайомець на вулиці запрошує тебе знятися в кінофільмі, запевняючи, що саме такий хлопець (дівчина) йому підходить на роль?            Відповіді сфотографувати і надіслати.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8-Б КЛАСУ - ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я (з 06.05 по 18.05.20)                              1. Опанувати самостійно теми "Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму" та  "Засоби  масовой інформації і здоров'я людей" - параграфи 29, 30.                                                                                                                                  2. За посиланням передивитися відео про безпеку у мережі Інтернет:  https://www.youtube.com/watch?v=iIyPGTp5YKE                                                                        3

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 7-А, 7-В класів -  МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО - (з 08.04 по 24.04.20)            I. Повторити тему "Музика в мультиплікації" (ст. 105-113).                                                      II. Дати відповіді на питання:                                                                                                          1. Ти подивився мультфільм "Фантазія" У. Діснея (1940 року випуску). Перелічи особливості цього м/ф.                                                                                                                      2. Яка частина цього мультфільму тобі більше за все сподобалася? Чому?                        3. Назви нійвідоміших українських мультиплікаторів та їхні найвідоміші мультсеріали.                                                                                                                                      4. Пригадай свій улюблений мультфільм. Запиши назву. Дізнайся, прізвище композитора, який створив до нього музику.                                                                            5. Чи вірне це твердження: "В мультсеріалі "Як козаки..." всього 12 серій?"                    6. Назви одним словом:   "Вид мистецтва кіно, твір якого створюється шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або зроблених з пластиліну чи паперу персонажів".                                                                                                                                      III. Самостійно опанувати тему "Електронна музика" - параграфи 28-29, стор. 114-120. Прослухати в інтернеті твори: 1) Карл Штокхаузен. "Космічні пульси" (з циклу "Звук. 24 години. Година №13". 2) Петро Чайковський. "Баба Яга" (з ціклу "Дитячий альбом") в електронній обробці Ісао Томіта.                                                                                               (Відповіді на питання записати в зошит, сфотографувати і надіслати на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net)    

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 7-А, 7-В КЛАСІВ - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 27.04 по 15.05.20)               I. Повторити тему "Електронна музика" (ст. 114-120) і дати відповіді на питання бліц-опитування:                                                                                                                                        1. Електронна музика - це:                                                                                                                            а) музика, створена за допомогою комп'ютерних програм;                                                    б) музика, створена симфонічним оркестром;                                                                            в) музика, створена за допомогою  електронних музичних інструментів.              2. Інша назва електронної музики:     а) конкретна;   б) клубна;   в) кольорова.              3. В стилі електронної музики працювали:                                                                                          а) А. Загайкевич, К. Штокхаузен, І. Томіта;                                                                                    б) Л. Термен, Ф. Шопен, С. Рахманінов;                                                                                          в) К. Штокхаузен, Л. Бетховен, Е. Варез.                                                                                 4. Виберіть серед наведених електронні музичні інструменти:  електрогітара, фортепіано, синтезатор, барабан, терменвокс.                                                                       5. Виникнення електронної музики датується:   а) XVIII ст;    б) XIX ст.;    в) XX ст.             6. Чи вірне це твердження: "Серед українських композиторів немає творців електронної музики"?                                                                                                                         II. Самостійно опанувати тему "Святкова і розважальна музика" (ст. 121-129). Знайти в Інтернеті і послухати фрагменти сюїти "Музика для королівського феєрверку" Г.Ф.Генделя та "Фонтани Рима" О. Респігі.                                                                                III. Знайти в Інтернеті та подивитися відео про музичні фонтани в Дубаї та Вінниці. Відповіді на питання бліц-опитування надіслати на мій e-mail. 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 7-А, 7-В КЛАСІВ - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 16.05 по 26.05.20)              1. Повторити тему "Музичне мистецтво в нашому житті" (теми 16-31, ст. 62-127).        2. Відповісти на питання музичної вікторини "Перевіряємо свої досягнення" - ст. 128-129 (усно).


ЗАВДАННЯ  ДЛЯ 7-Б класу - МИСТЕЦТВО -  (з 08.04 по 24.04.20)                                       1. Малюнок "Слово-образ" (пропоную такі слова: весна, зебра, музика). Це завдання для всіх.                                                                                                                                                2. Малюнок "Дизайн вечірнього одягу". (Волошин І., Задворна М., Соколова О., Чуприна А. вже здали ці малюнки і отримали оцінки до карантину).                                  3. Знайти в інтернеті інформацію про парки розваг, біодизайн, ландшафтний дизайн, записати в зошит визначення цих термінів.                                                             4. Зліпити з пластиліну дитячий майданчик або спортмайданчик.                      Малюнки та макет сфотографувати та надіслати на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 7-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 27.04 по 12.05.20)                                             1. Дізнатися в Інтернеті про новітні художні явища і арт-практики:  перформанс, хеппенінг, флешмоб, арт-моб. Записати в зошит визначення цих термінів.                         2. Подивитися приклад арт-мобу за посиланням:                                                                     https://www.youtube.com/watch?v=RyiLIIx2sEI

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 7-Б КЛАСУ - МИСТЕЦТВО (з 13.05 по 19.05.20)                                             У будь-яку епоху діти, підлітки, юнаки були бажаними образами для живописців, графіків, скульпторів. Тема завдання: "Світ дитинства в образотворчому мистецтві": знайти в Інтернеті і створити міні-галерею з 3-5 картин відомих художників будь-яких часів і країн, на яких зображені діти. Підписати назву і прізвище художника. Надіслати у вигляді презентації до 15.05.20. Всі інші роботи теж здати до 15.05.20.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6-А та 6-В КЛАСІВ - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 08.04 по 24.04.20)        I. Повторити  параграфи 16-25 і відповісти на питанна бліц-опитування з теми "Жанри камерно-інструментальної музики" (в зошиті):                                                          1. Назвати одним словом: "Цей твір може бути інструментальним вступом до іншого музичного твору або ж самостійною п'єсою, зокрема для фортепіано або органа".    2.Про який жанр камерно-інструментальної музики йдеться: "Це невеликий за обсягом твір задумливого характеру та плавною наспівною мелодією. Зародився в Стародавній Греції як ліричний вірш"?                                                                                       3. Назва цього жанру камерно-інструментальної музики походить від двох          французьких слів: "нічний" та "природа". Що це за музичний жанр?                               4. Як ще можуть називатися камерно-інструментальні твори жартівливого змісту: скерцо, ...?                                                                                                                                             5. Закінчи речення: "Словом "етюд"  в музиці називають ... .                                              6. Перелічи ознаки такого жанру камерно-інструментальної музики, як варіації.        II. Прочитати  теми "Увертюра" і "Концерт" - стор. 122-125. Знайти в інтернеті та прослухати "Святкову увертюру" Дмитра Шостаковича.          (Відповіді на питання бліц-опитування сфотографувати і надіслати на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net)

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6-А та 6-В КЛАСІВ - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 27.04 по 08.05)            1. Самостійно опанувати теми: "Симфонічна фантазія. Симфонічна поема" - стор. 128-130.  Знайти в Інтернеті і послухати "Фантазію ре-мінор" для фортепіано В.А.Моцарта. Записати в зошит характер музики і надіслати.                                                2. Повторити теми: "Симфонія", "Увертюра", "Концерт" (ст. 116-125), скласти кросворд на тему "Жанри симфонічної музики" (не менше 5 слів) і надіслати.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6-А, 6-В КЛАСІВ - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 09.05 по 14.05.20)              1. Самостійно опанувати тему "Музично-театральні жанри: балет, оперета"                   - ст.131- 140. Запам'ятати, що в цих жанрах відбувається синтез (поєднання) різних мистецтв: літератури, музики, образотворчого мистецтва, хореографії та інших.          2. За посиланнями подивитися фрагменти з балету А. Хачатуряна "Спартак" - https://www.youtube.com/watch?v=qw4WyLF-yqg  та з оперети І. Кальмана "Принцеса цирку" -  https://www.youtube.com/watch?v=8f2zloUo_LM                           3. Всі практичні роботи приймаються до 15.05.20. Надіслані 16.05. і пізніше оцінюватися не будуть.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6-А, 6-В КЛАСІВ - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 15.05 по 21.05.20)              1. Самостійно опанувати тему "Жанри зустрічаються" - ст. 141-143.                                    2. За посиланням послухати "Етюд-картину №6" ("Сірий Вовк та Червона Шапочка") С.В.Рахманінова: https://www.youtube.com/watch?v=XNFv99up4WQ                            3.  За посиланням послухати "Вальс-фантазію" М.Глінки:                 https://www.youtube.com/watch?v=HTzaes6E7A4   

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-А та 5-В КЛАСІВ - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 10.04 по 24.04.20)         1. Самостійно опанувати тему "У музичному театрі: балет", стор. 125-133. Усно відповісти на питання на ст. 128 і 133.                                                                                           2. Передивитися в Інтернеті мультфільми "Лускунчик" і "Попелюшка" - послухати прекрасну музику П. Чайковського і С. Прокоф'єва.                                                                3. Знайти інформацію про одного з видатних майстрів балету, записати в зошит і надіслати на мій e-mail: L_i_maslova@ukr.net

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-А та 5-В КЛАСІВ - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 27.04 по 15.05.20)      1. Самостійно опанувати тему "Музика на кіноекрані" - ст.134-143 (теми 28-29).              2. Занотувати в зошит: хто з відомих композиторів створював музику до кіно; роль музики в кіно; хто такий тапер; що таке мюзикл; перелічи найвідоміші мюзикли; які види мистецтва взаємодіють у мюзиклі; скільки років кіно було німим (дізнатися в Інтернеті); ім'я і прізвище композитора, який написав музику до фільму, який ти подивився останнім часом (дізнатися в Інтернеті). (Відповіді сфотографувати і надіслати на перевірку).

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5-А та 5_В класів - МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (з 16.05 по 29.05.20)        1. Опанувати самостійно тему "Діалог музики і живопису" - ст. 144-149.                              2. Відповісти на питання музичної вікторини "Перевіряємо свої досягнення" -                ст. 150-151 (усно). Надіслані пізніше 16.05.20 роботи не оцінюються.